Martin Andrlík je aktuálně na projektu Hejkal 3. stážistou s cílem restaurovat a dokončit vývoj hry Greenhouse of Blood 2: Revengeance (původně z roku 1999). Martin se soustředí na převádění původních dat na moderní systémy. V současnosti hra vzniká primárně pro PC za použití Godot Engine.
Oproti nejlépe archivovanému GoB2 se v případě GoB3 dochovala dokumentace, kde je uveden pouze název a obecně uchopené téma “sklo”. Dokumentace obsahuje soubor návrhů zaměřených na interaktivní zpracování skla, bez použitelných grafických podkladů. Dále se soustředí na pojmenování dobových technologických limitů spojených s průhledností a odrazy. Tento limit se pro nás stal výchozím bodem designu a vývoje, který probíhá v Unity Engine. Projekt aktuálně řeší Marina Bednářová a Vítek Hofštetr.
Nejmladší hra v archivu obsahuje data v rozpětí let 2002 až 2003 a soustředí se na parafráze nebo parodie dobových českých her. Podobně jako v případě GoB2 i zde máme k dispozici knihovnu 3D modelů, textur a části kódu. Funkční části kódu naznačují jednoduchý typ závodní hry. Prakticky je možné, že by se v případě dokončení (2003) a vydání jednalo o první endless runner na našem území. Pro vývoj hry jsme zvolili Unity Engine, ve složení týmu: Martin Andrlík, Marina Bednářová, Lucas Čech, Vítek Hofštetr, Ema Komárková, Barbora Kreidlová, Jana Pošvicová a Vojtěch Vaněk.